F.A.Q
Meest gestelde vragen
Wat wordt veranderd
- Waarom is er een overgangsperiode?
- Waarom heeft Amen een nieuwe site, aanbod en controle paneel ontwikkeld?
- Hoe kom ik in het nieuwe controle paneel?
- Wat gebeurt er met mijn huidige controle paneel?
- Hoe werkt deze migratie?
- Wanneer is de overgangsperiode afgelopen?
Waarom is er een overgangsperiode?
De overgangsperiode tussen de oude en de nieuwe website alsmede het oude en nieuwe controle paneel is opgezet zodat u kunt wennen aan de wijzigingen. Na de overgangsperiode worden al uw producten automatisch overgezet naar uw nieuwe controle paneel waar u dan AL uw producten kunt beheren, verlengen etc.
Waarom heeft Amen een nieuwe site, aanbod en controle paneel ontwikkeld?
Wij willen u meer kunnen bieden daarom hebben wij naar aanleiding van uw opmerkingen onze producten aangepast en uitgebreid. Met de nieuwe website en productaanbod bieden wij u een beter platform, uitgebreidere producten en een nieuwe controle paneel waarmee u hopelijk uw producten makkelijker kunt beheren.
Hoe kom ik in het nieuwe controle paneel?
De eerste keer dat u inlogt op uw nieuwe controle paneel gebruikt u uw bekende gebruikersnaam. Wij zullen u wel vragen om een nieuw wachtwoord te kiezen. Dit is een eenmalige procedure hierna kunt te allen tijde uw gebruikersnaam met het nieuwe wachtwoord gebruiken om in te loggen op uw nieuwe controle paneel. Bekijkt u ook eens de instructie video via deze link www.amenworld.nl/support/tutorials
Wat gebeurt er met mijn huidige controle paneel?
Gedurende de overgangsperiode kunt u beide controle panelen gebruiken. De producten die u heeft aangekocht voor de overgangsperiode vindt u in uw oude paneel. Producten die u aankoopt via de nieuwe website vindt u in het nieuwe controle paneel.
Na de overgangsperiode worden de producten in uw oude controle paneel automatisch gemigreerd naar het nieuwe paneel.
Hoe werkt deze migratie?
Een week voor het einde van de overgangsperiode sturen wij u bericht dat uw producten zullen worden overgezet naar het nieuwe paneel. Op de dag van het overzetten krijgt u nogmaals bericht. Zelf hoeft u niets te doen, dit hele proces is geautomatiseerd.
Direct na de migratie is uw oude controle paneel niet meer beschikbaar en kunt u alleen nog maar via het nieuwe paneel uw producten beheren/verlengen of nieuwe producten aankopen.
Het kan zijn dat de verloopdata van uw domeinen verschilt met de verloopdata in uw oude paneel. Dit wordt veroorzaakt door het feit dat in het oude paneel de besteldatum als richtlijn werd gebruikt om de verloopdatum van het domein vast te stellen. Het nieuwe platform hanteert de daadwerkelijke registratiedatum van het domein.
Wanneer is de overgangsperiode afgelopen?
Er is geen specifieke einddatum gepland voor de overgangsperiode. Dit omdat we niet alle Amen klanten tegelijkertijd gaan migreren. Klanten worden individueel op de hoogte gesteld van de migratie zodat wij er voor kunnen zorgen dat dit probleemloos verloopt.