F.A.Q
Meest gestelde vragen
Persoonlijke informatie
- Hoe pas ik mijn persoonlijke informatie aan?
- Ik krijg geen e-mails van Amen?
- Hoe wijzig ik mijn Privacy instellingen?
Hoe pas ik mijn persoonlijke informatie aan?
In dit blok is al uw persoonlijke informatie zichtbaar en u kunt deze wijzigen en beheren door op uw volledige naam te klikken.
Dit blok is altijd zichtbaar in uw controle paneel en kan via elke pagina benaderd worden.
Vergeet niet dat het zeer belangrijk is dat u uw e-mailadres altijd up-to-date houdt omdat dit ons voornaamste communicatiemiddel is.
Klik op uw naam om toegang te krijgen tot uw gegevens.
Op deze pagina vindt u alle mogelijkheden om gegevens te wijzigen zoals:
- Uw userID
- Wachtwoord
- Contact gegevens
- Factuur informatie
- Contracuele informatie
- Factuur overzicht
- Betalingen.
Ik krijg geen e-mails van Amen?
Onze voornaamste communicatie middel is uw e-mail adres.
Wij adviseren om een extern e-mail adres te gebruiken, mochten er zeer uitzonderlijke storingen of onderhoud zijn dan wilt u hier natuurlijk ook de informatie over ontvangen.
Ook onze automatische berichten over verlengingen worden gestuurd naar uw e-mail, daarom is het van belang dat u altijd uw recente gegevens aan ons door geeft. Wijzigen uw contact gegevens pas deze dan aan in uw persoonlijke instellingen.
Hoe wijzig ik mijn Privacy instellingen?
U kunt via uw controle paneel uw privacy instellingen wijzigen.
Klik hiervoor op uw naam en dan op de link "Informatie en toestemming" om deze te controleren en aan te passen.
U krijgt nu eerst uw persoonlijke gegevens te zien met een knop om deze aan te passen.
Onder dit deel vind u uw privacy verklaring.
Wijzig deze indien nodig, en klik op de knop "BEVESTIGEN".
Wanneer u geen gebruik maakt van deze service zullen wij u geen informatie meer sturen over onze producten, u kunt belangrijke informatie over onderhoud, wijzigingen of exclusieve aanbiedingen mis lopen.