F.A.Q
Meest gestelde vragen
Extra mail accounts
Hoe maak ik een nieuw e-mail account aan?
Wanneer uw pakket het toestaat kunt u extra email accounts aan maken voor gebruikers van uw domein.
Hiervoor opent u binnen uw pakket de tab "MAIL" waar u kiest voor de optie "E-mail account toevoegen".
Kies uw email adres, in het eerste veld kunt u de naam opgeven van het nieuwe email account, dit is het deel voor uw domein naam. Bijvoorbeeld Jan voor het adres Jan@DomeinA.nl.
Wanneer u niet één email adres wilt aanmaken maar alle e-mails gestuurd naar uw domein wilt ontvangen in een account kunt u in plaats van de naam ook "catchall" op geven.
Gebruikt u catch-all als naam in deze dan worden alle e-mails waar geen specifieke naam voor is naar dit account toe gestuurd. Let op: Dit zorgt in de regel voor meer ongewenste e-mails in uw account.
U krijgt nu 2 opties, het aanmaken van een email box waarin e-mails worden bewaard of het aanmaken van een alias.
Wanneer u hier kiest voor het aanmaken van aan alias maakt u een doorverwijzing aan, e-mails gestuurd naar dit email adres worden ontvangen door onze email servers en door gestuurd aan het door u opgegeven e-mail adres.
Bij het aanmaken van een email box worden de e-mails op onze server opgeslagen en deze zijn dan te benaderen via webmail, pop3 en/of imap. Bijvoorbeeld met gebruik van uw favoriete e-mail cliënt programma, bijvoorbeeld Microsoft Office Outlook, Windows Mail of andere.
Ik heb meer email accounts nodig dan mijn pakket nu bied?
Het is mogelijk om extra diensten toe te voegen aan uw domein pakket.
Zo is het ook mogelijk om een extra pakketen van 10/100 email adressen te koppelen aan uw bestaande domein, bestel het nieuwe pakket en activeer deze door het te koppel aan het betreffende domein.